mandag 8. september 2008

En liten oppdatering

Har ordnet litt i bloggen i dag. Lagt til nye håndarbeidslinker og ny mal. Bort med den stygge brune. Har også fått meg skravlebrett, håper noen benytter seg av det. Linkene er for det meste blogger fra Hobbyforum, der er det masse flott å se :) Det er utrolig hvor masse enkelte får gjort. Jeg gjør stortsett noe hobby/håndarbeidsrelatert hver dag, men jeg blir avogtil stum (og det skal noe til) når jeg ser hva andre får unna på noen få dager. Men når høsten kommer DA skal jeg lage masse.


Ser forresten ut for at den lar vente på seg, her er over 20 grader og nydelig vær i dag også. Helgen har vært fantastisk. Vi har fisket og kost oss og bare slappet av. Ungene har badet, det var fremdeles 17 grader i sjøen, så de storkoste seg. Litt deilig at sommeren blir forlenget.

Ingen kommentarer: